
Na plány pro klidné stáří nejste nikdy příliš mladí.
nejste nikdy příliš mladí.
Investiční a penzijní produkty.

Vezměte si dovolenou od starostí.
Cestovní pojištění včetně pojištění odpovědnosti za škodu.

Co by vás mohlo ještě zajímat
Přečtěte si novinky o zdraví, rodině či volném času.
Zjistěte více o našich produktech a službách.

Nové životní pojištění od UNIQA: Zajištění pro případy snížené soběstačnosti a zdravotní péče přímo v mobilu
Ztráta soběstačnosti může přijít nečekaně – ať už kvůli nemoci, úrazu, nebo vážné diagnóze. UNIQA však přichází s výjimečným řešením: životní pojištění Život & radost zahrnuje riziko snížené soběstačnosti pro dospělé i děti bez čekací doby, a to jako jedna z mála pojišťoven na českém trhu. Klienti navíc automaticky získávají přístup k Virtuální klinice Dr. Digital – moderní zdravotní péči, kterou mohou využívat každý den, odkudkoli, přímo ze svého mobilu.

Lékař a zdravotní sestra každý den na dosah – bez čekáren a zbytečného stresu
Asi každý z nás si někdy řekl – kéž bych si mohl o tomto zdravotním problému promluvit s lékařem nebo zdravotní sestrou právě teď. Kdybych tak mohl otevřít nějakou aplikaci a odborník by komplexně zhodnotil můj zdravotní stav... Nyní je to možné. Díky Virtuální klinice Dr. Digital.

Americká cla, rozpočtové škrty a hrozba recese: Co čeká americkou ekonomiku i investory?
Americká ekonomika čelí hned několika zásadním výzvám: nová administrativa spustila vlnu bezprecedentních cel, provádí výrazné rozpočtové škrty, a tím zvyšuje nejistotu na globálních trzích. Trhy už začaly reagovat, a analytici varují, že recese v USA je letos reálnou hrozbou. Co to znamená pro investory – a jak se připravit?

Inflace stagnuje. ČNB nemá důvod pokračovat v uvolňování politiky
Podle předběžného odhadu dosáhla březnová inflace 2,7 %, což je o 0,1 procentního bodu více, než očekával trh. Zatímco ceny potravin táhly inflaci vzhůru (meziročně +5,9 p. b.), ceny energií naopak inflaci snižovaly (−4,9 p. b.). Takzvaná jádrová inflace, tedy inflace očištěná o ceny energií, potravin, alkoholu a tabáku, se dostala na úroveň 2,9 %.

Snížená soběstačnost může přijít nečekaně. Pojištění vám pomůže zajistit potřebnou péči
V České republice dnes žije přes 360 000 lidí závislých na pomoci druhých – a tento počet se podle odhadů v příštích čtyřech desetiletích až ztrojnásobí. Stárnutí populace, ale i závažné nemoci nebo úrazy mohou během chvíle proměnit život celé rodiny. Nejčastějšími příčinami ztráty soběstačnosti jsou chronické komplikace cukrovky, vysoký krevní tlak, neurologická a psychiatrická onemocnění. Většina lidí si v takové situaci přeje zůstat doma – otázkou však zůstává, kde vzít prostředky na odpovídající péči.

Český průmysl zpomaluje, nové obchodní bariéry přinášejí další hrozby
Index nákupních manažerů (PMI) za březen ukazuje na pokračující pokles českého průmyslu, i když pomalejším tempem. Index vzrostl na 48,3 bodu z únorových 47,7 bodu, stále se však nachází pod hranicí 50 bodů, která odděluje růst od poklesu. Produkce i nové zakázky nadále klesají, ač mírnějším tempem, zatímco inflační tlaky se zvýšily. Firmy v reakci na tuto situaci pokračují ve snižování zaměstnanosti.

UNIQA meziročně posílila o téměř 10 % a zákazníci jí vystavili skvělé hodnocení 4,5 z 5 hvězdiček
Během roku 2024 dosáhl česko-slovenský finanční dům UNIQA skvělých výsledků i přes vysoké pojistné plnění v důsledku mimořádných přírodních katastrof, a to ve všech třech divizích: v pojištění, penzích i investicích. Součástí toho byl i solidní zisk a výborné hodnocení ze strany zákazníků.

ČNB ponechala sazby beze změny, další vývoj je nejistý
Česká národní banka podle očekávání zachovala hlavní úrokovou sazbu na úrovni 3,75 %. Inflace sice klesla na 2,7 %, přesto stále není zcela pod kontrolou, a navíc může být opětovně navýšena fiskálním stimulem z Německa. Opatrnost při uvolňování měnové politiky je tedy na místě.

Veronika Hešíková je novou tiskovou mluvčí ve finančním domě UNIQA
Finanční dům UNIQA posiluje svůj komunikační tým. Na pozici tiskové mluvčí a senior specialistky na earned media nastoupila Veronika Hešíková. Bude zodpovědná za strategii komunikačních kampaní, prohlubování vztahů s novináři i klíčovými partnery a celkové posílení veřejné viditelnosti značky UNIQA v tradičních i digitálních médiích. Úzce bude spolupracovat s vedením společnosti, marketingovým a digitálním týmem i externími agenturami.